2013/08/24

TOP online finds

  Igyekszem kicsit ötletelni, hogy jobbá és színesebbé tudjam tenni a blogot, mert úgy érzem, lankad az érdeklődés. Ezúton szeretném a segítségeteket kérni, osszátok meg velem a véleményeteket, kritikátokat és érzéseiteket a bloggal kapcsolatban. Én nagyon szeretem ezt csinálni, igazából már ennyiért is megéri, de szeretném ha más is örömét lelné benne. Ha nem szeretnél névvel írni ide kommentbe, akkor ezt megteheted a ask.fm-en vagy facebookon is tudsz nekem írni. Mindent szívesen fogadok! :)

I'm trying to brainstorm a little bit to make the blog better and more colorful cause I feel that the interest wanes. I would like to ask for your help, please share me with your opinions, critics and your feelings. I really like doing this, truly that just worth it but I'd like to everyone find joy in it. If you don't want to share them with your name, write me on ask.fm or message me on facebook. All comments will be welcome! :)


Szóval, hogy a lényegre térjek, lesznek új rovatok, ebből most látjátok az elsőt. Pár hetente összeszedem online üzletekből a kedvenceimet. Elsőnek elég nehéz volt összerakni, mert végtelen mennyiségűt tudnék választani. És ha redukálni kell a listát, hisztis leszek. Mindig. Azt hiszem anyukám ezért nem szeret vásárolni velem.. :D Most csak az Asos és a Topshop termékeiből válogattam, a többiből majd később! Természetesen link is jár a ruhákhoz, hogy több infót is kapjatok róluk, hátha megtetszik majd valamelyik! :)

So, there will be new columns, this is the first. Every week I collect my favourite pieces from online stores. At first, it was really difficult to make this post because I couldn't chose. And if I have to reduce my list, I will be melodramatic. Always. Maybe this is the reason why my mother doesn't like shopping with me.. :D This time I only chose from Asos and Topshop. I will show you other stores' finds too. There is a link for each clothes of course so you can check it too! :)











eszter

2 megjegyzés:

  1. Névtelen8/26/2013

    Ne haragudj, de ezek szerintem(!) mind rondák. Semmi nőies, szép darab.. De mindenki más :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehogy haragszom, semmi rossz nincs abban, ha más az ízlésünk! :) szerintem 1 éve még én is ezt mondtam volna rájuk, de azóta valahogy elragadott a punkosabb vonal..

      Törlés