2013/06/22

Instagram #2

  A mostani Instagram bejegyzés úgy néz ki, mint egy pici haul. A vizsgastressz levezetéseként szoktam bevetni a vásárlást ( mint a legtöbb nő ), vagy jutalmul, vagy búfelejtőnek. Szerencsére nem az utóbbi a gyakori eset! :)

This instagram post looks like a little haul. I often let the steam out with shopping ( like the most of the women ) and buy something as a reward or I just want to cheer me up! Fortunately not the latter is the common! :)

Hivatalosan is táskamániás lettem! / I'm bag addicted! ( from H&M ) 


No martini, no party! 


Egy jó este kezdete a lányokkal! :) / I had a little bit fun with my girls! :)


Az első rohangálós magassarkúm, Zarában találtam! / My firts real pumps from Zara! 



Pofátlanul hosszú időre 'elloptam' a legjobb barátnőm bőrkabátját és nyakláncát, úgyhogy csináltam neki egy fotót megnyugtatásul, hogy bizony jó helyük van nálam! / I 'stole' my best friend jacket and necklace and I took a photo of them to her.



Welcome summer! 


A Duna áradás közben a Margit hídnál. Féltem egy picit, hogy ki fog önteni, mert pár méterre a parton lakom. / The flood near Margit bridge..I was afraid of it because I'm living there.


Kilátás az ablakomból. Imádok a belvárosban lakni! / The view from my window. I'm finally a downtown girl!



Meow! A H&M-ben találtam ezt a szépséget és mindössze 2990Ft volt! / Meow! I found it in H&M for only 2990HUF!


Kiegészítők egy szimpla hétköznapon. Te miket szoktál hordani? / My details on an average day. What do you often wear?
eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése