2013/04/10

Rihanna for ELLE UK

    Azt hiszem, ha valaki megkérdezné tőlem, hogy jelenleg kit gondolok a világ legszebb nőjének, gondolkodás nélkül rávágnám, hogy Rihanna-t! Persze ízlések és pofonok, kb. én is naponta változtatom a véleményemet, de az angol ELLE magazin április számában látott képek egyszerűen rabul ejtettek!
Nem egy vagy kettő, rögtön 4 féle címlapon láthatjuk az énekesnőt méregdrága ruhákban ( LV, Prada stb.)! Minden képet beleng a jól ismert pimasz szexisék, ami már Rihanna védjegyévé vált. Én nagyon imádom az öltözködését, de egy picit fellélegeztem, hogy végre nem az agyonhajszolt grunge stílusban látom.
A kollekciójáról annyit, hogy én többet vártam..Ha lehet úgy mondani, nekem túl 'mocskos'. Alig tudnék pár ruhát kiválasztani, de például a felsliccelt szoknyát szívesen elfogadnám!
Nektek mi a véleményetek mind a képekről, mind a kollekciójáról?

I think if somebody ask me who is the most beautiful women in the word I would say without thinking it is Rihanna! Of course there are different tastes, probably tomorrow I would say an other name but the pictures in ELLE UK have captivated me! 
Not one, not two, there are four covers of the singer posing in extremely expensive clothes ( such as LV, Prada etc. )! Every pics spread the well-known sexy effrontery which is became Rihanna's trademark. I really love her dressing but I like to see her finally not wearing grunge style.
About her collection for  River Island I expected more..If I can say it is too 'dirty' for me. I could barely pick a few clothes from it.
What do you think about the pictures and her collection?








eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése