2013/01/06

WISHLIST - Spring

  Bár még javában tart a tél ( pont most esett le több centi hó ), a divatcégek már rég készülnek a tavaszra. Mi sem tehetünk másképp! Ne csak a leárazás felé kacsintgassatok, nézzetek körül az új kollekciók között is! Én már kiválasztottam egy-két darabot, amit nagyon szeretnék megszerezni. Az már más kérdés, hogy lesz-e pénzem rá vagy sem..! :)

1. Jeffrey Campbell Loafer
Ezt a szépséget tegnap találtam a Nasty Gal honlapján. 120$ az ára, ami nem kis összeg az én pénztárcámnak, de egyszerűen szerelmes lettem belé. Képzeljétek el egy fekete skinny farmerrel, ami bokáig fel van hajtva, egy fekete, picit áttetsző inggel és egy piros táskával! ABSOLUTELY WANT IT!

Már nagyon rég óta szeretnék egy farmerdzsekit bőr ujjakkal és most érzem úgy, hogy megjött az ideje annak, hogy beszerezzek egyet. Ráadásul akciósan!
Pár éve vettem egy barna bőrdzsekit a New Yorkerben, szóval rámférne már egy új, de most fekete színben. Ha meguntam így, akkor jövhetnek a szegecsek rá!


Kényelmes, praktikus, divatos! Kell ennél több?

Piros és bordó rúzsokkal jól el vagyok látva, de itt az idő az újításra! Az elmúlt évben a smink hangsúlya az ajkakon volt, idén se fog változni! Ne félj feltűnő színű rúzst választani, egy natúr sminket ( szemspirál, alapozó és egy kis arcpír ) hihetetlenül fel tud dobni!

5. The Sartorialist I és II könyv
Ha ismeritek a The Sartorialist blogot, akkor nem kell elmagyaráznom, hogy miért is szeretném megvenni ezt a két könyvet. Ha nem ismeritek, akkor gyorsan pótoljátok be ezt az elmaradást!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése